Klantenservice
Heeft u een vraag? Dan vragen wij u vriendelijk om eerst te na te gaan of het antwoord op uw vraag er hieronder niet al bij staat. Heeft u een klacht of wilt u contact, laat dan een bericht achter via het contact formulier onderaan deze pagina.
Pagina's met uitleg over:
Veelgestelde vragen
Ik wil graag weten wanneer mijn pakket komt?
Wij leveren uw pakket via SooCool. U ontvangt van hen in de avond voor de dag van levering een email met track & trace. U kunt ook contact opnemen met hun klantenservice klantenservice@soocool.nl
Is vlees verzenden wel veilig?
Uw vlees wordt goed verpakt verstuurd over een geheel gekoelde lijn. Dat wil zeggen dat het vlees altijd binnen de norm wordt gekoeld. In koelwagens en in opslag. Zorgt u dat u thuis bent, zorgen wij voor een heerlijk stukje vlees zo bij u aan de deur!
Krijg ik mijn geld terug als mijn bestelling niet in orde is?
Wij staan voor kwaliteit, altijd. Toch kan het natuurlijk een keer voorkomen dat u niet tevreden bent over uw product. Bewaar dan altijd uw bestelling en laat dit ons zo snel mogelijk weten, dan komen wij er samen altijd uit. Wij zullen ons uiterste best doen om van u alsnog een tevreden klant te maken en desnoods ontvangt u uw geld terug.
Ik ben er overdag niet, kan ik toch mijn pakket ontvangen?
Wij bezorgen tussen 08:00 - 17:30 uur. Mocht u zeker willen weten dat de koerier in de avond langskomt, kunt u dit aangeven bij onze klantenservice, dan regelen wij dit voor u. Er moet dan wel een opslag worden betaald van enkele euro's.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, u kunt uw bestelling afhalen in Bruchem, daarover vindt u meer informatie tijdens het doen van uw bestelling.
De Vleesboerderij
Viaductweg 14
5314LK Bruchem
Waarom moet ik een account aanmaken voor De Vleesboerderij?
Zowiezo hebben wij uw gegevens nodig, willen wij uw pakket kunnen verzenden. Maar er zijn meer redenen om een account aan te maken.
- In de toekomst kunt u bij ons sparen voor korting en producten
- U kunt een verlanglijstje bijhouden
- De volgende bestelling hoeft u uw gegevens niet nog een keer in te vullen
Hoe lang is mijn bestelling houdbaar?
Al uw producten zijn goed verpakt of zelfs vacuum verpakt en daarom langer houdbaar. Volgens HACCP norm staat er op iedere verpakking wanneer het is bereid & ingepakt en tot wanneer uw product houdbaar is.
Kan ik mijn vlees invriezen na ontvangst?
Ja wij garanderen u vers bereid vlees, tenzij dit nadrukkelijk anders op de product pagina staat vermeld. U kunt het dus invriezen bij ontvangst. Ons vlees is van dermate goede kwaliteit dat u vlees van ons gerust een tweede keer kunt invriezen mocht u het van ons bevroren hebben ontvangen.
Wanneer ik mijn vlees invries, wordt het dan minder lekker?
Nee, mits u het goed ontdooit en niet te lang bewaard. Hoe lang vlees goed is hangt af van hoe groot het stuk vlees is en hoe veel vet er in zit, daarom is dit moeilijk precies te zeggen. Doorgaans kunt u rundvlees een half jaar invriezen en vet rundvlees vlees 2-3 maanden. Varkensvlees zowieso tot +/- 3 maanden.
Geef uw vlees de tijd om te ontdooien! Haal het op tijd uit de vriezer en bereid uw vlees pas als het op kamertemperatuur is. Dit heeft alles te maken met de vleessappen en die hebben weer alles te maken met malsheid en smaak. U kunt het beste de avond van te voren uw vlees uit de vriezer in de koelkast plaatsen en langzaam laten ontdooien, dan een half uurtje voor bereiding uit de koelkast halen.
Waarom bestellen bij De Vleesboerderij?
- Een assortiment met ruime keuze uit exclusieve vleessoorten
- Kies zelf hoe wij uw stukje vlees proportioneren of marineren
- Kies zelf het aantal stuks per verpakking
- Wij staan voor kwaliteit, altijd
- Vers bereid vlees, na uw bestelling
- Zeer goede prijs, door uitsluiting van alle tussenhandel
Kan ik bij jullie terecht voor speciale verzoeken
Ja :-) Laat een bericht achter via het contact formulier op deze pagina en wij zullen altijd proberen om u een passend voorstel te doen.